torsdag 9 september 2010

Effektiv ledighet

Jag har varit ledig sen i tisdags och jag tror aldrig jag har haft en sån effektiv ledighet. Jag har hunnit med att träffa en massa folk jag tänkte träffa men ändå hunnit med saker jag inte visste hur jag skulle hinna med, och veckan är inte ens slut än. Förmodligen hinner jag med allt annat också.

I måndags efter jag slutat jobba tränade jag och sen duschade jag osv. innan jag åkte ut till njurunda. Efter vi hade fikat lite for jag och pappa till Nathalies grav och tände ljus. Vi råkade även ut för vattenspridare (det är nog inte meningen att man ska vara där vid 21.30 som vi var) vi blev ganska duschade när vi sprang tillbaka till bilen. Vi for in till stan och hämtade Micke och sen följde jag med tillbaka till njurunda eftersom det var så längesen vi var hela familjen så jag sov där.

På tisdagen for jag tillbaks in till stan när vi flyttade tillbaka Micke till hans lägenhet. Jag hann bara vara hemma nån timme innan jag gick och tränade med Johanna sen gick jag hem och duschade och mötte upp henne igen och gick på bio. Vi såg Salt och den var jättebra. Sen gick jag hem och dog av i sängen.

Igår var jag först hemma och tog det lugnt sen kom Anna efter hon hade slutat jobba och vi for och käkade och sen for vi och tvättade hennes bil. Jag var väl inte så superaktiv så jag kan inte riktigt ta åt mig någon ära av att den blev ren och snygg. Sen drog vi till Ica Maxi och handlade innan vi åkte hem till mig och kollade lite på tv. Efter nån timme for vi en sväng med hennes bil och sen släppte hon av mig hemma också åkte hon hem.

Idag klev jag upp och gick ner och tränade lunchpasset med Therese. Efter duschning och allt gick vi och käkade lunch och pratade en massa innan vi gick en sväng på stan och hittade jackor båda 2 som vi hängde undan. Jag vet inte hur jag ska göra med min men det skulle förmodligen vara lika bra att jag köpte den för jag behöver den verkligen. Är inte så sugen på att spendera pengar bara. Men men. Snart ska jag käka, byta om och åka på jobbfest, det blir säkert jätteroligt.

Får se vad det blir resten av veckan. Man måste ju bara älska att vara ledig när man har ett jobb.

Inga kommentarer: