tisdag 8 mars 2011

Ja vad gör man..

Hann med en stadsdag tillsammans med Tres och Cimmy i torsdags (efter pannkakslunch med pappa) och det var trevligt. Vi kollade på jackor och kom självklart inte hem med nån. Jag kom hem med örhängen och synålar eftersom jag måste laga en tröja som jag lite fint har haft sönder. Vi åt charms supergoda kycklingsallad och pratade en massa, en trevlig dag helt enkelt. Blev lite strul när vi skulle hem pga mobilerna men det verkar vara våran grej och det löste sig utan problem så det var absolut ingen fara.

Saker går verkligen inte som man vill ibland men som sagt, vad gör man?
Det är bara att gilla läget och vara tacksam att man har fina människor runt sig som man kan prata med. En extra fin människa är min brors fru som ringde och kollade hur jag mådde och gav fina råd som jag tacksamt tog emot. Hon är så söt bästa Bia.

Jag är iallafall fruktansvärt glad att jag inte gick ut i helgen. Det hade aldrig slutat bra.

Ont i halsen har jag fått också, jag som varken har tid eller lust att bli sjuk. Fast vilket pucko har lust med det?

Inga kommentarer: