tisdag 1 mars 2011

Haha så jävla illa!

Du suger så jävla hårt så jag vill inte prata med dig.
Haha och för tillfället orkar jag inte bry mig för du gör det ju ändå inte så varför ska jag?
Saker kommer bli annorluna..

Man kan göra så mycket roligt på fyllan som man inte kommer ihåg. Så länge det är roligt brukar det inte störa mig att jag inte kommer ihåg det. Jag hittade precis en låt på min spotify som jag inte har en aning om hur den hamnade där för jag kommer inte ihåg att jag sparat den. Jag såg däremot att det var den kvällen när jag och Tres var supernykter. Det roligaste är att hon inte heller kommer ihåg när den sparades och den var inte speciellt bra heller, haha! Rolig kväll, roliga minnen. Ja, det jag minns iallafall :)

Snart ska jag umgås med Maria N. Vi ska först gå en sväng på stan och sen ska vi käka middag. Det ska bli roligt. Hon skulle hämta mig om en stund, kanske dags att hoppa ur mjukisarna.

Inga kommentarer: