lördag 7 mars 2009

Lediga lördag

Fast så kanske jag inte kan säga nu när jag är arbetslös men det känns faktiskt inte som att jag är det än. Kan tänka mig att den känslan kommer komma, men just nu känns allt bara lugnt.

Vaknade imorse och glodde lite på tv tills den andra här inne började böka på. På nåt vis så blev det min uppgift att åka ner på systemet, har fortfarande inte riktigt fattat hur det gick till men jag var trött och skrattade mest så nånstans där emellan gissar jag att jag sa det. Så efter ett tag var det bara att klä på sig och åka ner och det gjorde jag. Efter systemet så drog hela jag mot ica men jag gissade att om jag skulle gå in där skulle jag komma ut med en massa onödiga saker så jag gick till bussen istället. Det känns som ett bra beslut såhär i efterhand.

Ikväll vet jag inte vad som händer än, jag får se men jag är inte orolig. Händer det inget alls så är jag hemma och det är nog så skönt det med.

1 kommentar:

Anonym sa...

i also love halo with beyonce :) här är bloggen min iaf! Kram!