torsdag 5 mars 2009

Arbetslös

I måndags vart jag arbetslös (igen) så jag skrev in mig på ams och det var inte det roligaste jag gjort, men det är ju nåt jag måste göra. Nu måste jag bara ringa till jobbet och be dom skicka ett arbetsgivarintyg så jag får lite pengar också. Har hört att det är en fördel.

I sommar blir det nog Norge och sen eventuellt plugga till hösten. Frågan är bara vart, här eller Gbg, jag får se. Måste fundera på det några miljoner gånger till.

I lördags firades dom som fyllt år i februari och det var jätteroligt. Förfestade hos Therese och sen gick vi ut. Vi gick till Olearys. Det enda som var lite tråkigt var att drickandet slutade för mig där eftersom jag skulle upp och jobba på söndagen. Dock så blev det en billig kväll. Vi gick från Olearys vid 02.00 och gick och åt. Då hade vi blivit övergiven av Frida och Maisa som nån gång under kvällen gick till Stadshuset, har ingen aning om när men vi fick tag på dom till slut iallafall. Sen åkte jag hem också blev det som det blev.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra med allt. Jag är hemskt ledsen men så är det. Vi får se vad som händer.

It's a thin line between love and hate.

Inga kommentarer: