fredag 13 mars 2009

2:a veckan

Arbetslös 2 veckor. Hittills har det gått väldigt fort, har gjort lite allt möjligt så tiden har sprungit ifrån mig lite. Ska på ams på måndag och träffa min handläggare och på ett störigt a-kassa möte på måndag som man alltid måste gå på när man skriver in sig och som jag redan varit på när jag skrev in mig förra gången.

Ikväll blir det vindrickning med Tres. Var jättelängesen jag var med henne och jämt när jag dricker med henne brukar det sluta med totalfylla så jag får väl se hur det går den här gången, tvivlar på att det kommer sluta annorlunda men man vet ju aldrig.

Igår var jag och mamma och såg Jill Johnson, hon var jättebra. Hon sjöng Nathalies låt också, mycket jobbigt, men men. Det var roligt att höra den live med henne. Det var första gången, om jag inte minns helt fel.
Saknar dig!

Inga kommentarer: