måndag 23 mars 2009

17 timmar och 20 minuter

Fredagen var lugn. Åt lunch med Therese och sen åkte jag till Sos och fick lite intyg och sånt. Blev där i 2 timmar eftersom arbetsgivarintyget inte var klart. Sen stressade jag iväg och tränade och när jag kom hem tog jag det bara lugnt resten av kvällen.

I lördags kollade jag på Salles match, det var ett tag sen jag såg honom spela så det var roligt. På kvällen åkte jag och firade persiskt nyår med Sara och allihopa. Det var meningen att vi skulle gå ut på kvällen men efter mat och vin så orkade vi inte så vi åkte hem och sov allihop.

Söndagen var ett helvete (nej, jag var inte bakis), har inte haft en sån jobbig dag på lite mer än 5 år. Är inte riktigt tillbaka efter det men jag hoppas det kommer snart.

Vill tacka dom jag pratade med för stödet.

Jag hoppas det var värt det.

Inga kommentarer: