torsdag 16 december 2010

Julbord och julfest!

Om 3 timmar ska jag vara på jobbet och äta julbord, det ska bli sååå gott!
Efter det ska vi in till puben och ha julfest och det ska bli jätteroligt. Jag ska jobba imorron men inte förrän 18 och klarar jag av en möhippa och sen börja kl. 7 så klarar jag av julfest och börja kl. 18. Det behöver ju inte bli så mycket som nån annan tror att det kommer bli.

Det har tydligen varit en vattenläcka så man måste koka vattnet innan man dricker det, jag vaknade av ett trevligt sms av min pappa som informerade mig om det, men det står på hemsidan att det bara är från mogatan och österut mot kubal och då missar dom ju där jag bor så jag hoppas det inte gäller mig. Jag drack vattnet inatt och jag mår bra. Inte blev jag av med vattnet heller så dom verkar inte ha stängt av det här, eller så missade jag det. Jag kanske ska göra det bara för säkerhets skull, problemet är att jag är alldeles för lat för det, men magsjuka är ju inte så trevligt det heller. Jag får helt enkelt se hur jag gör.

Det börjar bli bättre inom dom här väggarna iallafall. Alltid när jag säger det så händer det nåt så det blir skit igen, men blir det så den här gången så är nån helt körd och det tror jag människan i fråga är medveten om och då är det bara att ta konsekvenserna av det.

Inga kommentarer: