söndag 5 december 2010

Du gjorde det här alldeles själv

Skyll inte på mig för att du fuckade upp allt för det var då fan inte mitt fel.
Du gör ett val när du ljuger, du väljer att göra nåt som jag hatar, som gör mig arg, lessen, förbannad, besviken och sårad och det är du fullt medveten om så försök inte få det till nåt annat.

Det du sa senare var väldigt fint, det kan jag inte säga nånting om, men det kommer aldrig gå in och absolut inte fastna så länge du ljuger för mig för det säger nästan raka motsatsen till det du sa. Det funkar inte så. Jag funkar inte så. Det var precis det här jag menade med att jag inte fattar att du tror att jag är så dum. Och jo det handlar om ärlighet. För utan ärlighet finns ingen tillit och utan tillit finns ingenting. Kan jag inte lita på dig kommer jag aldrig öppna mig mer för det kommer kännas så konstigt att berätta saker för nån jag inte vet om jag kan lita på och för nån som jag vet kan få för sig att ljuga för mig när som helst. Och fortsätter det så kommer det här inte att funka. Jag är hemskt lessen men det är så, så det är upp till dig, igen.

Inga kommentarer: