fredag 31 december 2010

Gott nytt år då.

Sista dagen på året är inledd och jag funderar på hur man ska sammanfatta det.
Eftersom jag ska jobba imorron och efteråt skynda till firande och sen hem och sova eftersom jag ska upp och jobba igen på lördag så måste jag försöka sammanfatta det nu.

Det jag kan komma fram till är iallafall att det har varit ett kämpigt år mer eller mindre nästan hela tiden. Mest kämpigt har det nog varit med jobbet. Först för jobbet och sen på jobbet tills det lugnade ner sig som tur var.
När det väl gjorde det blev det en massa kaos hemma istället. Det började väl i mitten av augusti och sen vart det lugnt till början av oktober sen var det nog relativt lugnt men inte riktigt hundra fram till början av december, då var jag färdig med allt och redo att ge upp. Så blev det inte och förhoppningsvis är det slut på kaos nu och nästa år får mer än gärna bli mycket mycket bättre än det här. Mest hemma men på jobbet också, och på några andra fronter som bara kan bli bättre.

Så det som är kvar att säga är väl: Gott nytt år!

Inga kommentarer: