söndag 10 oktober 2010

Upprepning

Det känns som att jag har skrivit det här hur många gånger somhelst men igår gick du så långt över gränsen så att den inte syns längre även om du skulle titta efter den med kikare.
Du har ingen respekt och inget känns bra med oss längre.
Jag fattar inte att du gjorde det du gjorde, jag vet inte ens om du kommer ihåg allt du sa eftersom du var så jävla full men det är ingen somhelst ursäkt.
Hur ska jag kunna lita på dig?
Och om du inte har respekt nog att inte göra som du gjorde så finns det inte mycket kvar.
Vad fan är det med dig!?
Snart vill jag inte ha ett piss med dig att göra längre och då får du lösa din skit hur fan du vill. Du har fått så många chanser och du kastar bara bort dom.

Som sagt, du och jag känns inte bra längre. Du får göra vad du vill, jag orkar iallafall inte mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det lät inte bra, låter som att det är slut på chanser vad nu saken än gäller!? ;) Hejja dej, ta ingen skit!