söndag 10 oktober 2010

Födelsedag och firande

I torsdags fyllde jag 25 och större delen av dagen spenderades på jobbet. Efter jobbet vart det stan en sväng för att fixa det som skulle drickas på lördagen. Sen var jag så trött eftersom jag bara sovit 6 timmar natten till torsdagen så jag somnade en stund och sen vart det middag och gå och lägga sig för att kliva upp och jobba förmiddag på fredagen också.

Efter jobbet på fredagen gick jag hem och bytte om och packade lite saker och sen åkte jag ut till njurunda där mormor och morfar var också. Vi fikade lite och sen kom Mona och Joe så då åt vi mat och sen tårta och då kom Elin och Robert också så vi vart några stycken. Fick fina presenter också :)
Vid 23.30 åkte vi hem allihopa och det var väldigt skönt att komma hem till sängen och få sova hur länge jag ville dagen efter.

Igår råkade jag sova lite länge så när jag vaknade var det bara att kliva upp och börja fixa det som skulle fixas tills folket dök upp och efter 16.30 tiden började alla ramla in. Vid 19.15 åkte vi ner på Oscar och åt god mat och hade jättetrevligt resten av kvällen.

En toppenbra födelsedag med 2 dagars firande med underbara människor. Jag hoppas alla får uppleva såna födelsedagar. Ett stort tack till alla som bidragit!

Inga kommentarer: