lördag 20 mars 2010

Persiskt nyår

Har varit och hjälpt Sara och hennes syster i lokalen vi ska vara i ikväll. Det var roligt eftersom dom höll på att få bryt på varann var 10:e minut, men jag är van så jag skrattade mest. Nu måste jag bara komma på nåt att ha på mig, ska visserligen inte vara där förrän om 3 timmar så jag har ju tid på mig. Det är synd att det ekar i min garderob bara, känns det som iallafall men jag löser väl det på nåt sätt.

I tisdags var jag hos Tres och fikade och pratade och såg hennes nya lägenhet. Den var jättefin och Tres var också jättefin i sin mage. Hon är väldigt stor nu men hon har fått 25/3 som det datum hon ska föda så det är ju inte så konstigt. Så nu väntar jag med spänning på när bebisen kommer, om hon fick välja hade hon nog redan fött men man får ju sällan som man vill.

Inga kommentarer: