tisdag 30 mars 2010

Lite av varje

Nyårsfirandet av det persiska nyåret var jätteroligt. Det slutade lite tidigt så jag och Sara åkte ner på stan och gick på Oscar efter festen, det var sjukt roligt. Jag och Sara har inte varit ut tillsammans sen jag var i Gbg och då var Emma och Meja också med, men nu var det bara hon och jag. Det var jätteroligt och roligt oseriöst, men det är typiskt oss. Man blir tydligen så när man är med mig har jag fått höra, fast hon klarar det rätt bra utan mig så jag vet inte riktigt om jag ska tro på det. Puss på dig gumman! :)

Annars har det varit rätt mycket med f.d. jobbet (tänker inte gå in på några detaljer, dom flesta vet redan allt ändå) men nu ser det iallafall ut som att jag ska jobba i sommar och det känns skönt. Det känns inte riktigt som att det är klart men det känns väl bättre sen, hoppas jag.

Dop i Örebro väntar och det ska bli roligt. Var flera år sen jag träffade pappas sida av släkten eftersom jag inte lyckats ta mig till stugan (i Skellefteå) på flera somrar. Jag åt ju middag med min gudmor för ett tag sen och det var roligt. Då blev jag lite uppdaterad om hur det är med kusinerna och så men det är ju aldrig samma sak som att träffa alla såklart, så det ser jag framemot jättemycket.

Bebis Tres? :)

Även om jag skulle förklara för dig så skulle du inte förstå, och ja, jag vet det. Det är inte så att jag inte har försökt.

Rihanna - Hard

Inga kommentarer: