tisdag 16 februari 2010

Njurunda - Sthlm

Är i Sthlm hos mormor och morfar. Jag och mamma åkte hit vid 13.45 tiden idag och jag körde hela vägen, är sjukt nöjd med mig själv. Min far däremot var tvungen att gnälla på att vi inte stannat nåt för att ta en paus, även fast vi kände att vi klarade av det helt utan problem, glädjedödare.

Vi är iallafall här för att min söta brorsdotter Ebba fyller 1 år idag så imorron ska vi vara hos dom hela dagen. Johan jobbar idag så det var ingen idé att åka dit tyckte vi, sen kom vi fram vid 18 tiden ikväll så vi har ätit och sen inte gjort så mycke. Resten sitter vid tv'n och kollar på skidskytte just nu men det kändes inte så intressant så jag skippade det. Är lite trött också så jag skulle säkert somna om jag gick ner och satte mig med dom.

På fredag morron ska jag på ams på möte med en handläggare, alltid lika trevligt. Har redan fått info av Sara (N) om varför jag ska dit, vad dom kommer säga och vad som kommer hända till veckan och jag ser inte ett dugg fram emot det. Tänk om man fyllt 25 lite tidigare så man hade sluppit det, men det är väl bara att härda och se glad ut.

Igår var jag och åt middag med min gudmor Hannele, det var jättetrevligt och jättegott. Vi var på Saffran och åt tapas, mums!
Nåt man borde göra oftare, fast det är ju en fördel att ha pengar så man kan göra det också. Vi satt och åt och pratade i 2 timmar, tiden bara flög iväg och till slut var hon tvungen att gå tillbaks till hotellet och fixa lite inför jobbet dagen efter och jag gick hem.

I helgen händer det mycket. På fredag ska jag fira både Elin och Fridas födelsedagar och på lördag ska jag fira Saras (N), det ska bli intressant att se hur sliten jag kommer vara på söndag. Blir väl en "ligga på soffan framför tv'n dag" kan jag tänka mig, så jag orkar med veckan som kommer.

Vart tog du vägen?

Inga kommentarer: