tisdag 9 februari 2010

Då och nu

Fick en massa kort av Elin idag eftersom jag hade ett datorhaveri för ganska längesen då ca. 5000 bilder försvann, mycket jobbigt, men nu har hon varit så gullig att kolla vad hon hade för kort och lagt över dom på ett usb minne och jag har lagt in dom på min dator, festbilder och annat, och när man kollar på vissa kort blir man ju knäpp. Vad roligt det var då. Sommarbilder med jättebra väder och vi åt sallad hos Sara H och sen förfestade vi innan vi gick ut på krogen. Alla ser jätteglada ut och det är bra väder och vi har sommarkläder, det känns som det var så längesen, men roligt var det. Såna tider man riktigt saknar.

Annars har det inte hänt så mycket här i snön. Mina fönster har nästan snöat igen så jag ser inte speciellt mycket ut. Det blir lite mörkt här inne men det är ju tur att snö är vitt.

På torsdag ska jag på UGA möte på ams, jätteroooooligt.

I måndags blev jag väckt av min handläggare från a-kassan (han ringde alltså, han var inte här om det var nån som trodde det) som ringde för att svara på mina frågor som jag knappt kom ihåg eftersom jag sov när han ringde. Det gäller bara att prata med rätt person för att det ska hända nåt märkte jag, eftersom jag har försökt få prata med min handläggare tills jag inte orkade försöka längre så då la jag ner. Och i fredags pratade jag med en jättetrevlig tjej som hette Emma som fixade det på engång, det tackar vi mycket för.

Och i måndagskväll var jag och Elin ut och åt en 3-rätters på Tandoori och förfirade hennes födelsedag (det blir mer firande senare) och det var både gott och trevligt. Man gör sånt alldeles för sällan men det är ju tyvärr inte gratis så det har väl med det att göra.

Idag fyller Therese W 25, grattis gumman!

1 kommentar:

Henrik sa...

tja jessica:)
härlig blogg

allt bra med dig?:)

kram