fredag 14 mars 2008

Uppdatering

Hade lätt den jobbigaste dagen hittills på jobbet idag. Slutade 21.30 igår och började 07.10 imorse. Min kropp tyckte ju självklart inte att det var dags att vara trött när jag tyckte det så det blev inte många timmars sömn och sen sitta i telefon och komma ihåg en massa nya saker hela dagen.
Men det är sånt som måste göras. Och att få knappa runt i systemen lär man sig fortare av än att sitta bredvid och medlyssna.
Har fått en jättebra handledare som jag har kommit fram till påminner väldigt mycket om min äldsta brorsa. Tyckte det var lite roligt.

Är ledig imorron och då ska jag på stan och jaga present till pappa med Micke. Får se om vi hittar nåt bra men pappa kom ju iallafall på att han faktiskt ville ha nåt så det blir det ju lite enklare. Får se hur det blir med den andra presenten jag tänkte på. Den var lite svårare att få tag på än jag trodde.

Håller på att somna sittandes så man kanske borde ge upp och gå och lägga sig. Gonatt.

Inga kommentarer: