fredag 14 mars 2008

En mycket trevlig kväll

Vaknade imorse och kände hur skönt det var att vara ledig.
Fast det var först efter min brorsa ringde och sjöng i örat på mig för att jag skulle vakna. Åkte ner på stan och träffade honom 13 och sen gick vi och käkade. Fick sällskap av Mattias ett tag också. Sen gick vi och köpte presenter till pappa. Hittade precis det vi tänkte.
Sen gick vi och fikade och satt och pratade lite i väntan på att Elin skulle sluta och komma in till stan. Gick på dna och kollade för sjuttioelfte gången på skorna som jag vill ha. Jag hoppas dom finns kvar tills jag får lön.

Sen kom Elin och brorsan åkte hem. Gick på stan ett tag till med henne och kollade på kläder och sen gick vi och åt. Vi valde Oleary's där det var smockat med folk men vi fick ett perfekt litet mysigt bord. Satt där och åt gott och pratade en massa. Sen gick över till Bk och drack en Ooze. Var jättelängesen jag drack en sån och den var lika god som jag hade för mig. Det är synd att man ska upp och jobba imorron och att kvällen var tvungen att avslutas. Men vi var ganska trött båda 2, så vi gick till bussen och sen for vi hem.
Har redan pratat med henne 2 ggr sen dess. Vi bestämde att vi ska göra om det om 2 helger då ingen av oss ska upp och jobba och vi förhoppningsvis är piggare.

Jag hörde din låt idag Nathalie. Jag saknar dig.

Inga kommentarer: