söndag 15 februari 2009

Min sista vecka

I fredags jobbade jag min sista dag. Har sagt hejdå till mina arbetskamrater sen i onsdags och i fredags vart det riktigt jobbigt när jag klivit ur mina arbetskläder för sista gången. Många hejdå kramar och fina ord fick jag och det känns jätteroligt. Ska tillbaka till veckan för avslutningssamtal med Tommy (chefen) för han har varit borta i veckan men var in en sväng i fredags innan han och Anders (andra chefen) åkte till Östersund så vi bestämde det då.

I helgen har det inte hänt så mycket. Var hemma i fredags och tog det lugnt och igår var jag ut med Sara N. Det var roligt men lite lite folk, fast det märktes inte speciellt mycket. Träffade Alexander en sväng innan han drog hem också träffade jag Johan, som vanligt, men det kan ju bero på att han jobbar på Olearys där vi var.

Och på måndag måste jag skriva in mig på arbetsförmedlingen, suck. Har inget speciellt förtroende för dom eftersom dom inte är ett dugg inriktad på att hitta ett jobb man faktiskt vill ha utan bara att hitta ett jobb. Vart det är eller vad det är skiter dom i, bara man blir utskriven från dom så fort som möjligt. Så är iallafall arbetsförmedlingen i Sundsvall.

Inga kommentarer: