måndag 16 februari 2009

En mycket bra dag

Idag har varit en alldeles jättebra dag.

Vaknade imorse och fick ett mms av min bror att nu var dom tillbaks på sjukhuset och på BB.

Efter några timmar när jag tittat på tv och försökt hitta någon motivation att åka ner och skriva in mig på ams ringde min chef och sa att jag fick jobba i 2 veckor till, underbart!

Sen åkte jag och mamma ut till birsta och köpte ett PS3 och Guitar Hero World Tour (tror jag att det var) och sen släppte hon av mig hos Therese på vägen hem. Vid 16.30 ringde Elin för då hade hon slutat så då gick jag och Therese ner på stan och träffade henne och sen gick vi och fikade fram till 20.00, jättemysigt. Kändes så skönt att umgås med dom. Ska försöka hitta på nåt mer i veckan också bestämde vi. Elin jobbar ju här nu på veckorna och det är jätteroligt. Kan man umgås med henne lite mer.

Vid 19.45 ringde mamma och berättade att Johan fått en dotter, så nu är jag faster. Hon är jättesöt.

En helt perfekt dag!

Inga kommentarer: