torsdag 12 juli 2012

Efter semestern

Då har mina 4 veckors semester flugit förbi och det gick som vanligt när man har semester alldeles för fort.
Jag höll mig mest på hemmaplan förutom första helgen då jag åkte till Skellefteå på min kära kusins söta sons dop. Elin och Robert skulle alltså döpa Elvin.

Dopet var fint och Elvin skötte sig jättebra. Den enda gången han skrek var när prästen presenterade faddrarna (Frida och Carina, Elins syster och Roberts syster) så han var uppenbarligen nöjd med det valet :P
Sen fikade vi och umgicks och sen åkte jag och Therese E tillbaka till Sundsvall.
Vi åkte upp på fredagen och sov i stugan till lördagen så det blev en liten blixtvisit i Skellefteå och Ljusvattnet men det var roligt. Jag hoppas jag hinner till stugan nåt mer i sommar bara för det är så skönt att vara där.

På midsommar var jag ute i njurunda med föräldrarna eftersom mormor och morfar följde med dom upp från Sthlm. Dom hade varit på kryssning innan så dom plockade med dom upp på engång när dom åkte hem. Mona och Joe kom på eftermiddagen och åt och så. Jag åkte hem rätt tidigt eftersom Micke kunde köra mig men skulle upp och jobba dagen efter, fast det var rätt skönt.

På midsommardagen var vi till Skatan där brorsan jobbar och åt deras jättegoda buffé och sen åkte vi till njurunda och kollade på fotbollen och sen åkte jag hem. En mycket bra midsommar.

Att komma tillbaka på jobbet var ungefär som vanligt. Inget nämnt inget glömt.
Det enda som ändrats till det klart bättre är att Therese som jobbade där 2010 jobbar där i sommar också och jag håller verkligen tummarna för att hon blir kvar längre.

Själv får jag se vad min f.d. kollega har att erbjuda mig i augusti.

Inga kommentarer: