måndag 25 april 2011

Dagar som den här

Känslan jag har nu skulle jag vilja ha jämt.
När man vaknar på morronen och känner att allt är möjligt och att vissa som har råkat fastna i ens liv skulle man bara vilja sparka ut så dom tar tag i sig själva. För egentligen ger vissa en ingenting man inte kan få av nån annan och dessutom flera gånger mer. Det är ju faktiskt inte nånting jag inte gjort förut och det blev så bra så.

Jag har absolut inga problem när du åker, det störiga är när du kommer tillbaka. Under tiden har jag hunnit fundera på och känt hur skönt det är att vara själv och hur mycket annorlunda allt skulle kunna vara om jag hade tänkt igenom vissa saker innan jag kastade mig in i dom. Det svåra är inte att övertyga mig själv utan dig att vi kanske borde släppa det här. Ta det inte fel, du vet att jag tycker bra om dig ändå men vi skulle förmodligen kunna vara kompisar utan det här och blir det inte så så var vi väl inte så bra kompisar ändå.

Inga kommentarer: