fredag 11 februari 2011

Förra lördagen

Hade en skitbra lördag med Tres förra helgen. Jag åkte ut till henne vid 12 och fick se hur hon bodde och träffa Cimmy. Vi åt lunch och drack vin hos henne sen åkte vi in till mig och lagade middag och drack mer sen drack vi lite mer och sen drog vi till Pernilla och förfestade innan vi gick ut. Först gick vi på Irish (tror inte riktigt jag förstått grejen med det stället) och sen gick vi av nån anledning som jag inte kommer ihåg på Allstar. Där inne la min mobil av och jag och Tres tappade bort varann. Jag var kvar ute till ca. 02.45 sen fick jag av nån anledning för mig att jag skulle åka hem så då gjorde jag det. Förutom det totalt värdelösa tjafset när jag kommit hem var hela dagen och kvällen toppen! Tack gumman!

På fredagen jobbade jag till 16.30 och på kvällen städade jag lite och på söndagen var jag inte människa förrän vid 19 tiden så den fördrevs på soffan framför tv'n som stog på av nån onödig dum anledning.

1 kommentar:

tres sa...

TACK SJÄLV!! Ser fram emot nästa gång:) Kram!