måndag 21 september 2009

6 pass

Det är allt jag har kvar av mitt vikariat och sen måste jag tyvärr joina dom arbetslösa och säga hejdå till mitt andra hem och mina roliga kollegor, förhoppningsvis blir det ett vi ses istället för ett hejdå.

Det är tråkigt att man inte kan få fast på det stället man skulle vilja, utan hade det på ett ställe som var helt omöjligt att vara kvar på. Tänk att det aldrig ska vara enkelt, men det är som det är, bara att tänka positivt och hoppas på det bästa.

I veckan börjar renoveringen av första rummet och det känns skönt. Det är sovrummet som ser knasigast ut som ska göras om först. Köket tar förmodligen längre tid så det får göras om sen, jag vet inte riktigt varför jag fått för mig att det kommer ta längre tid men det känns så.

Nu ska jag göra lite nytta, om jag orkar.

Inga kommentarer: