fredag 28 augusti 2009

Packdags

Packa måste vara bland det tråkigaste som finns.
Sen har jag ju inte världens största lägenhet så jag kom på efter ett tag att jag inte riktigt vet vart jag ska ställa lådorna jag packat utan att packa in mig nånstans utan att komma ut.
Okej det kanske inte riktigt är så illa men jag har 20 lådor att packa (om jag nu använder alla), jag har packat 3 lådor och 2 väskor och det känns redan mycket mindre här inne. Det lär väl bli värre ju fler jag packar.

På måndag är det tänkt (iallafall så har jag tänkt det) att jag ska flytta till min nya lägenhet och då ska helst allt vara ihoppackat. Jag och Elin rensade min garderob för inte speciellt längesen och jag vart ändå tvungen att sucka igår för att jag har så himla mycket kläder. Jag fattar inte ens hur jag ska få med mig allt. Dessutom ska jag på dop + 40 års fest nästa helg så jag måste komma ihåg att lägga dom kläderna jag ska ha då så jag kommer åt dom lätt. Det var inte jag som tänkte på det, det var mamma. Dom är bra ibland dom, mammor alltså.

Jag måste väl fortsätta packa nu, tyvärr.

Jag kommer sakna dig och allt vad det innebär.

Inga kommentarer: